Τέλος στα κατά λάθος clicks στις διαφημίσεις στις mobile συσκευές θέλει να βάλει η Google, σε μια προσπάθεια να προσφέρει μια πιο ευχάριστη εμπειρία στους χρήστες, που στην προσπάθεια τους να απολαύσουν online περιεχόμενο στον browser ή σε κάποια εφαρμογή, πατούν, χωρίς να έχουν αυτήν την πρόθεση, πάνω σε κάποια διαφήμιση.
Το πρώτο και βασικό μέτρο που παίρνει η Google είναι η προσθήκη του χαρακτηριστικού unclickable, δηλαδή για να ανοίξει η διαφήμιση θα πρέπει να κάνετε κλικ κοντά στο κέντρο του μηνύματος που εμφανίζεται. Έτσι, εξασφαλίζεται ότι ο χρήστης πράγματι θέλει να δει την διαφήμιση και ότι δεν πάτησε κατά λάθος σε κάποιο. Επιπλέον, για τις pop-up διαφημίσεις, η Google προσέθεσε μια χρονική καθυστέρηση ώστε να είναι ανενεργές για κάποια δευτερόλεπτα. Ένα άλλο πρόβλημα ήταν το λεγόμενο in-app popup διαφημίσεων προς άλλες εφαρμογές και παιχνίδια. Στο παρελθόν μια τέτοια διαφήμιση διέθετε ένα εικονίδιο μέσα στην εφαρμογή και με ένα κλικ σε αυτό μεταφερόσασταν απευθείας στο Google Play. Τώρα αυτό το εικονίδιο δεν είναι ενσωματωμένο πάνω στην εικόνα αλλά σε άλλο ξεχωριστό σημείο.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 32 λέξεις ...
Το πρώτο και βασικό μέτρο που παίρνει η Google είναι η προσθήκη του χαρακτηριστικού unclickable, δηλαδή για να ανοίξει η διαφήμιση θα πρέπει να κάνετε κλικ κοντά στο κέντρο του μηνύματος που εμφανίζεται. Έτσι, εξασφαλίζεται ότι ο χρήστης πράγματι θέλει να δει την διαφήμιση και ότι δεν πάτησε κατά λάθος σε κάποιο. Επιπλέον, για τις pop-up διαφημίσεις, η Google προσέθεσε μια χρονική καθυστέρηση ώστε να είναι ανενεργές για κάποια δευτερόλεπτα. Ένα άλλο πρόβλημα ήταν το λεγόμενο in-app popup διαφημίσεων προς άλλες εφαρμογές και παιχνίδια. Στο παρελθόν μια τέτοια διαφήμιση διέθετε ένα εικονίδιο μέσα στην εφαρμογή και με ένα κλικ σε αυτό μεταφερόσασταν απευθείας στο Google Play. Τώρα αυτό το εικονίδιο δεν είναι ενσωματωμένο πάνω στην εικόνα αλλά σε άλλο ξεχωριστό σημείο.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 32 λέξεις ...
from myphone.gr http://ift.tt/1QYNxtx
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου