Πολύ ανοδικά τα ποσοστά πωλήσεων που μπόρεσε να σημειώσει η Apple για το 2014 στην αγορά των smartphones, βάσει των πορισμάτων των αναλυτών, αλλά φαίνεται ότι η Samsung, που ίσως βγήκε η χαμένη για το τελευταίο τρίμηνο του έτους σε πωλήσεις, έκανε εξαιρετικά καλή δουλειά στο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών της, κάνοντάς τους περισσότερους να αισθανθούν απόλυτα ασφαλείς.
Σύμφωνα με τον οργανισμό American Customer Satisfaction Index (ACSI), η Samsung βρέθηκε στην κορυφή του καταλόγου των εταιρειών κατασκευής mobile συσκευών στην αμερικανική αγορά, με δείκτη ικανοποίησης πελατών που άγγιξε το 81 στα 100. Η Apple δεν ήταν πάρα πολύ πίσω και «σκόραρε» με βαθμό-δείκτη στο 79. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που η Samsung κάνει περισσότερους χρήστες χαρούμενος παρά η Apple, η οποία φέτος βρέθηκε δύο βαθμούς πιο κάτω από το σκορ που κατείχε πέρσι, ενώ η Samsung είχε ανοδική πορεία συγκριτικά με το 2013 κατά περίπου 5 πόντους.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 257 λέξεις ...
Σύμφωνα με τον οργανισμό American Customer Satisfaction Index (ACSI), η Samsung βρέθηκε στην κορυφή του καταλόγου των εταιρειών κατασκευής mobile συσκευών στην αμερικανική αγορά, με δείκτη ικανοποίησης πελατών που άγγιξε το 81 στα 100. Η Apple δεν ήταν πάρα πολύ πίσω και «σκόραρε» με βαθμό-δείκτη στο 79. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που η Samsung κάνει περισσότερους χρήστες χαρούμενος παρά η Apple, η οποία φέτος βρέθηκε δύο βαθμούς πιο κάτω από το σκορ που κατείχε πέρσι, ενώ η Samsung είχε ανοδική πορεία συγκριτικά με το 2013 κατά περίπου 5 πόντους.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 257 λέξεις ...
from myphone.gr http://ift.tt/1Af4xm2
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου