Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

HTC: Εμπνέεται από την τακτική marketing της Xiaomi

HTC: Εμπνέεται από την τακτική marketing της Xiaomi

Στην Ταϊβάν η HTC έχει τους «σταθερούς της πελάτες» και αυτό είναι λογικό εφόσον είναι η χώρα προελεύσεώς της, άρα οι πωλήσεις της εκεί κάθε άλλο παρά κάκιστες θα τις χαρακτηρίζαμε, συγκριτικά με το πως «κινείται» σε άλλες αγορές του πλανήτη. Ωστόσο, στις μέρες μας είναι πλέον όλα ευμετάβλητα, καθώς ο ανταγωνισμός μεγαλώνει και η εταιρεία οφείλει να συμβαδίσει με τις εξελίξεις του χώρου, ψάχνοντας τη κατάλληλη τακτική ώστε να της εξασφαλίσει τα όσα επιθυμεί η ίδια.



Μια νέα έκθεση λέει πως η γνωστή κατασκευάστρια θέλοντας να κάνει μια νέα καλή αρχή για φέτος, θα διαθέσει δύο οικονομικά smartphones για την τοπική αγορά, το Desire 816G και Desire 512G. Καθοριστικό ρόλο για την σωστή προβολή τους θα παίξει τόσο η τιμή, όσο και ο τρόπος προώθησής τους, για αυτό η HTC επεξεργάστηκε το ενδεχόμενο να «δανειστεί» από την Xiaomi μερικές από τις μεθόδους που χρησιμοποιεί η γνωστή κινεζική εταιρεία, στα πλαίσια της σωστής διαφήμισης των προϊόντων της. Αυτό, λοιπόν, που αποφάσισε να κάνει και να αντιγράψει ως τακτική είναι να διαθέσει προς πώληση τις δυο νέες της συσκευές από το δικό της online κατάστημα στην πιο συμφέρουσα τιμή, το store να τίθεται σε λειτουργία από τις 4 Φεβρουαρίου. Δικαίωμα αγοράς από το συγκεκριμένο ιστότοπο που θα δημιουργηθεί, έχουν αρχικά οι κάτοικοι της Ταϊβάν, ένας δικαιολογημένος περιορισμός ώστε να δουν πως θα κυλήσει το όλο μέτρο.



Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 81 λέξεις ...





from myphone.gr http://ift.tt/1HqRLVL

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου