Η WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.Β.Ε. ανακοινώνει ότι από την 21/12/2015 στις συνδέσεις προγραμμάτων συμβολαίου ιδιωτών «WIND FlexyZero», «Συμβόλαιο Q» και «WIND 1» με μηδενικό πάγιο και εφόσον έχει πραγματοποιηθεί από αυτές μηδενική εξερχόμενη και εισερχόμενη κίνηση σε οποιοδήποτε είδος χρήσης για συνεχές χρονικό διάστημα μεγαλύτερο ή ίσο των 12 μηνών, θα προβαίνει σε διακοπή των παρεχομένων από αυτήν υπηρεσιών, χωρίς οικονομική επιβάρυνση του συνδρομητή.
Στην περίπτωση που κάποιος συνδρομητής επιθυμεί να διατηρήσει είτε τη σύνδεσή του με την εταιρεία, είτε τον αριθμό του, μπορεί να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών WIND για ιδιώτες καλώντας 1260 από κινητό WIND (0,25€/κλήση) ή 13833 από σταθερό τηλέφωνο (0,25€/κλήση) ή να επισκεφθεί ένα κατάστημα WIND στο χρονικό διάστημα μέχρι τις 20/12/2015 και να αιτηθεί τη διατήρηση της σύνδεσής του. Ο συνδρομητής μπορεί να αιτηθεί να ενεργοποιηθεί ξανά η σύνδεσή του μέχρι και 6 μήνες μετά την ημερομηνία διακοπής με την επίσκεψή του σε ένα κατάστημα WIND.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 56 λέξεις ...
Στην περίπτωση που κάποιος συνδρομητής επιθυμεί να διατηρήσει είτε τη σύνδεσή του με την εταιρεία, είτε τον αριθμό του, μπορεί να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών WIND για ιδιώτες καλώντας 1260 από κινητό WIND (0,25€/κλήση) ή 13833 από σταθερό τηλέφωνο (0,25€/κλήση) ή να επισκεφθεί ένα κατάστημα WIND στο χρονικό διάστημα μέχρι τις 20/12/2015 και να αιτηθεί τη διατήρηση της σύνδεσής του. Ο συνδρομητής μπορεί να αιτηθεί να ενεργοποιηθεί ξανά η σύνδεσή του μέχρι και 6 μήνες μετά την ημερομηνία διακοπής με την επίσκεψή του σε ένα κατάστημα WIND.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 56 λέξεις ...
from myphone.gr http://ift.tt/1PmN1nL
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου