Ένα από τα μεγαλειώδη πράγματα που έφερε ο Steve Jobs κατά την διάρκεια της δεύτερης θητείας του στην Apple, ίσως και το πιο «έξυπνο», ήταν η συνολική μεταμόρφωση των Apple events, των διοργανώσεων παρουσίασης προϊόντων. Ίσως για τους περισσότερους η άποψη αυτή να μην βρίσκει απήχηση, αλλά η ανακοίνωση νέων προϊόντων χαρακτηρίζεται γενικώς βαρετή, είτε αυτή γινόταν μέσω ενός δελτίου τύπου, είτε μέσω συνεδρίων είτε μέσω κάποιων meetings ενημέρωσης μελών του Τύπου. Ο Steve, επένδυσε την ανακοίνωση νέων προϊόντων με μαγεία, συνδυάζοντας προσμονή για το προϊόν και «τέχνη» επί σκηνής. Ο συλλογισμός του Jason Snell, συντάκτη του αρχικού άρθρου, αναλύεται στις αμέσως επόμενες γραμμές.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 294 λέξεις ...
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 294 λέξεις ...
from myphone.gr http://ift.tt/1RUfT5D
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου