Μια νέα έρευνα της CounterPoint Research δείχνει ότι δυο συσκευές της εταιρείας είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στην κινεζική αγορά. Φαίνεται ότι οι Κινέζοι καταναλωτές επιθυμούν τις μεγάλες οθόνες, κάτι που εξηγεί γιατί το iPhone 7 Plus, το οποίο έκανε το επίσημο ντεμπούτο του τον Σεπτέμβριο του 2016, απολάμβανε το 2.8% όλων των πωλήσεων της συγκεκριμένης αγοράς πέρυσι. Έχασε όμως την πρώτη θέση, από το Oppo R9S, το αντίστοιχο ποσοστό του οποίου διαμορφώνεται στο 3%.
Οι πωλήσεις του μάλιστα, υποβοηθήθηκαν και από την πτώση της τιμής του, έπειτα από την διάθεση των iPhone 8/8 Plus/X. Ακολούθως, το iPhone 7 βρίσκεται στην πέμπτη θέση με μερίδιο 2.4%. Το iPhone 7 Plus σημείωσε καλύτερη πορεία σε σχέση με το iPhone 7, κάτι που ίσως αποδεικνύει ότι στην Κίνα, η τιμή δεν είναι ο μόνος παράγοντας επιλογής των καταναλωτών. Οι χρήστες ίσως εκτίμησαν και τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά, δηλώνει αναλυτής της CounterPoint Research.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 18 λέξεις ...
Οι πωλήσεις του μάλιστα, υποβοηθήθηκαν και από την πτώση της τιμής του, έπειτα από την διάθεση των iPhone 8/8 Plus/X. Ακολούθως, το iPhone 7 βρίσκεται στην πέμπτη θέση με μερίδιο 2.4%. Το iPhone 7 Plus σημείωσε καλύτερη πορεία σε σχέση με το iPhone 7, κάτι που ίσως αποδεικνύει ότι στην Κίνα, η τιμή δεν είναι ο μόνος παράγοντας επιλογής των καταναλωτών. Οι χρήστες ίσως εκτίμησαν και τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά, δηλώνει αναλυτής της CounterPoint Research.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 18 λέξεις ...
from myphone.gr http://ift.tt/2FNcpS0
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου