Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Διπλή διάκριση για την WIND στα Εθνικά βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017

Διπλή διάκριση για την WIND στα Εθνικά βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017
Δελτίο Τύπου: Με δύο βραβεία τιμήθηκε η WIND από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2017. Η εταιρεία αναδείχθηκε πρώτη στην κατηγορία «Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών» ενώ η Μαργαρίτα Γεροντοπούλου αναδείχθηκε Επαγγελματίας της Χρονιάς για το 2017.

Το πρόγραμμα διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών που βραβεύτηκε ως το κορυφαίο στη διαχείριση ειδικών απαιτήσεων, αποτυπώνει τη φιλοσοφία της WIND να «ΔΕΙΧΝΕI TI ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ», χωρίς διακρίσεις. Με μια εξειδικευμένη ομάδα εξυπηρέτησης η εταιρεία με ευαισθησία και διακριτικότητα προσφέρει υποδειγματική εξυπηρέτηση σε μια ευαίσθητη κατηγορία Πελατών, οι οποίοι δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας αντιμετωπίζουν δυσκολία στην αποπληρωμή των λογαριασμών τους, που χρήζουν διακανονισμού ή παράτασης αποπληρωμής.

Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 253 λέξεις ...


from myphone.gr http://ift.tt/2CgKcAw
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου