Η Strategy Analytics αναφέρει πως, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 2ου τριμήνου του έτους, η Xiaomi βρίσκεται για πρώτη φορά στην πρώτη θέση, όσον αφορά τα wearables.
Την προηγούμενη χρονιά, την ίδια χρονική περίοδο, η Fitbit κατείχε το 29% του μεριδίου αγοράς και ακολουθούσαν Xiaomi και Apple με 15 και 9%. Τώρα, το μερίδιο αγοράς της Fitbit έχει πέσει στο 15,7% ενώ της Xiaomi έχει σκαρφαλώσει στο 17,1%.
Η Apple τα πηγαίνει επίσης καλά έχοντας το 13% του μεριδίου αγοράς, και με ένα Watch 3 θα μπορούσε να βρεθεί και πάλι στην κορυφή, την οποία είχε κατακτήσει το προηγούμενο τρίμηνο.
Δείτε αναλυτικά τα μερίδια αγοράς & τις αποστολές wearables, σύμφωνα με την Strategy Analytics
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 32 λέξεις ...
Την προηγούμενη χρονιά, την ίδια χρονική περίοδο, η Fitbit κατείχε το 29% του μεριδίου αγοράς και ακολουθούσαν Xiaomi και Apple με 15 και 9%. Τώρα, το μερίδιο αγοράς της Fitbit έχει πέσει στο 15,7% ενώ της Xiaomi έχει σκαρφαλώσει στο 17,1%.
Η Apple τα πηγαίνει επίσης καλά έχοντας το 13% του μεριδίου αγοράς, και με ένα Watch 3 θα μπορούσε να βρεθεί και πάλι στην κορυφή, την οποία είχε κατακτήσει το προηγούμενο τρίμηνο.
Δείτε αναλυτικά τα μερίδια αγοράς & τις αποστολές wearables, σύμφωνα με την Strategy Analytics
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 32 λέξεις ...
from myphone.gr http://ift.tt/2vKiWuS
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου