Δελτίο Τύπου: Με κινητήριο μοχλό την στρατηγική τριών φάσεων, η Lenovo συνέχισε τον επιχειρηματικό της μετασχηματισμό, παρουσιάζοντας θετικά αποτελέσματα κατά το πρώτο τρίμηνο με υψηλή κερδοφορία στους βασικούς τομείς των Η/Υ και έξυπνων συσκευών και βελτιώσεις σε έσοδα και κέρδη σε στοχευμένους τομείς ανάπτυξης, όπως το τμήμα Data Center και το τμήμα των κινητών.
Ανανεωμένο με νέες επενδύσεις σε ανθρώπους και προϊόντα, το Data Center Group της Lenovo (DCG) παρουσίασε την πιο ανεπτυγμένη γκάμα προϊόντων στην ιστορία του, με το νέο χαρτοφυλάκιο προϊόντων ThinkSystem και ThinkAgile, και συνέχισε να εστιάζει στην οργάνωση των πωλήσεων. Αντίστοιχα, ο τομέας του Mobile Business Group της Lenovo λάνσαρε σημαντικά νέα προϊόντα με ηγέτη το Moto Z2 Force, τώρα διαθέσιμο σε όλους τους μεγαλύτερους παρόχους των Η.Π.Α. και ανέπτυξε το branding του σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 1190 λέξεις ...
Ανανεωμένο με νέες επενδύσεις σε ανθρώπους και προϊόντα, το Data Center Group της Lenovo (DCG) παρουσίασε την πιο ανεπτυγμένη γκάμα προϊόντων στην ιστορία του, με το νέο χαρτοφυλάκιο προϊόντων ThinkSystem και ThinkAgile, και συνέχισε να εστιάζει στην οργάνωση των πωλήσεων. Αντίστοιχα, ο τομέας του Mobile Business Group της Lenovo λάνσαρε σημαντικά νέα προϊόντα με ηγέτη το Moto Z2 Force, τώρα διαθέσιμο σε όλους τους μεγαλύτερους παρόχους των Η.Π.Α. και ανέπτυξε το branding του σε παγκόσμιο επίπεδο.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 1190 λέξεις ...
from myphone.gr http://ift.tt/2wSTAe3
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου