Του Θάνου Παλάγκα
Διάφορα δεδομένα χρησιμοποιούνται από εταιρίες όπως το Facebook, για να προσωποποιούν τις διαφημίσεις για ένα άτομο, βασισμένα σε δημογραφικά δεδομένα, γεωγραφική τοποθεσία, ενδιαφέροντα και δραστηριότητα. Την περασμένη χρονιά, η Apple παρουσίασε αλλαγές προσανατολισμένες στην προστασία προσωπικών δεδομένων, και ανάγκασε τους προγραμματιστές να ζητούν ρητά και αναλυτικά την άδεια από τους χρήστες για την συλλογή αυτών των δεδομένων. Το Facebook δεν χάρηκε (και ακόμα δεν χαίρεται) για αυτό.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 420 λέξεις ...
Διάφορα δεδομένα χρησιμοποιούνται από εταιρίες όπως το Facebook, για να προσωποποιούν τις διαφημίσεις για ένα άτομο, βασισμένα σε δημογραφικά δεδομένα, γεωγραφική τοποθεσία, ενδιαφέροντα και δραστηριότητα. Την περασμένη χρονιά, η Apple παρουσίασε αλλαγές προσανατολισμένες στην προστασία προσωπικών δεδομένων, και ανάγκασε τους προγραμματιστές να ζητούν ρητά και αναλυτικά την άδεια από τους χρήστες για την συλλογή αυτών των δεδομένων. Το Facebook δεν χάρηκε (και ακόμα δεν χαίρεται) για αυτό.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 420 λέξεις ...
from myphone.gr https://ift.tt/3pQWvvK
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου