Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

Skroutz: Αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά κατά την περίοδο του Covid-19

Skroutz: Αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά κατά την περίοδο του Covid-19
Η ομάδα Business Intelligence του Skroutz παρουσιάζει τα πρώτα στοιχεία της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών, όπως προκύπτουν από την δημοφιλή πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Τα στοιχεία αφορούν στην περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020 και οι ποσοστιαίες μεταβολές προκύπτουν από την σύγκριση των αγορών που έγιναν αυτή την περίοδο με τις αγορές που έγιναν τον Φεβρουάριο 2020.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που καταγράφονται, το ηλεκτρονικό εμπόριο σημείωσε σημαντική αύξηση κάτι που διαπιστώνεται τόσο από τα στοιχεία επισκεψιμότητας όσο και τα στοιχεία αγορών. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 41%.

Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 807 λέξεις ...


from myphone.gr https://ift.tt/2xTZlL0
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου