Τα πράγματα δείχνουν να πηγαίνουν πάρα πολύ καλά στην αγορά των smartwatches, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε σε παγκόσμια κλίμακα, η Strategy Analytics, ο αριθμός των συνολικών αποστολών (Shipments) μεγάλωσε κατά 44% σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα για το 2018. Συγκεκριμένα, οι αποστολές των smartwatches για το ανωτέρω χρονικό διάστημα άγγιξαν τα 12.3 εκατομμύρια έναντι 8.6 εκατομμυρίων για το 2018.
Η Apple είναι εκείνη που κυριαρχεί στο συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς με 5.7 εκατομμύρια αποστολές (πράγμα που μεταφράζεται στο 46.4% της αγοράς smartwatches), ενώ για το B’ τρίμηνο του 2018, το εν λόγω νούμερο ήταν στις 3.8 εκατομμύρια units. Η Samsung ωστόσο τα πήγε ακόμη καλύτερα, καθώς ήταν εκείνη που διπλασίασε τα νούμερα της (ξεπερνώντας την FitBit που ήταν ο μεγάλος ανταγωνιστής της). Συγκεκριμένα, για το Β’ τρίμηνο του 2019 η κορεατική εταιρεία «έπιασε» το διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο των 2 εκατομμυρίων units, με την FitBit να πέφτει στην 3η θέση με 1.2 εκατομμύρια shipments. Ενδεικτικό της κυριαρχίας των 3 προαναφερθέντων κατασκευαστών είναι ότι και οι 3 μαζί αντιστοιχούν στο 72% περίπου της παγκόσμιας αγοράς smartwatches.
Η Apple είναι εκείνη που κυριαρχεί στο συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς με 5.7 εκατομμύρια αποστολές (πράγμα που μεταφράζεται στο 46.4% της αγοράς smartwatches), ενώ για το B’ τρίμηνο του 2018, το εν λόγω νούμερο ήταν στις 3.8 εκατομμύρια units. Η Samsung ωστόσο τα πήγε ακόμη καλύτερα, καθώς ήταν εκείνη που διπλασίασε τα νούμερα της (ξεπερνώντας την FitBit που ήταν ο μεγάλος ανταγωνιστής της). Συγκεκριμένα, για το Β’ τρίμηνο του 2019 η κορεατική εταιρεία «έπιασε» το διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο των 2 εκατομμυρίων units, με την FitBit να πέφτει στην 3η θέση με 1.2 εκατομμύρια shipments. Ενδεικτικό της κυριαρχίας των 3 προαναφερθέντων κατασκευαστών είναι ότι και οι 3 μαζί αντιστοιχούν στο 72% περίπου της παγκόσμιας αγοράς smartwatches.
from myphone.gr https://ift.tt/2KNVpzv
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου