Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019

Forthnet: Ενημέρωση για την προστασία του καταναλωτικού κοινού

Forthnet: Ενημέρωση για την προστασία του καταναλωτικού κοινού
Η Forthnet, με στόχο την προστασία των συνδρομητών της, αλλά και του ευρύτερου καταναλωτικού κοινού από κακόβουλες ενέργειες τρίτων, γνωστοποιεί ότι το τελευταίο διάστημα έχουν αναφερθεί περιστατικά αποστολής παραπλανητικών e-mails και SMS, τα οποία αναληθώς εμφανίζουν την εταιρεία ως αποστολέα, καθώς και τηλεφωνικές κλήσεις που δήθεν πραγματοποιούνται από την εξυπηρέτηση πελατών της Forthnet.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία συνιστά στους συνδρομητές της να μην απαντούν σε άγνωστα και κακόβουλα emails και SMS και να προχωρούν στην άμεση διαγραφή τους, καθώς επίσης και να αγνοούν τυχόν κλήσεις οι οποίες προέρχονται από δήθεν εκπροσώπους της εταιρείας, οι οποίοι με πρόσχημα π.χ. την βλάβη στο router, ζητούν τους προσωπικούς τους κωδικούς. Η Forthnet δεν θα ζητήσει ποτέ και με κανένα τρόπο (είτε μέσω email, είτε μέσω SMS, είτε τηλεφωνικά) τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης σε συστήματα, τηλέφωνα ή υπηρεσίες (password, username), οι οποίοι είναι αυστηρώς προσωπικοί και δεν πρέπει να αποκαλύπτονται σε κανέναν.

Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 159 λέξεις ...


from myphone.gr https://ift.tt/2LXpldv
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου