Είναι γεγονός πως εδώ και αρκετά χρόνια, η Apple διατηρεί ένα μεγάλο μερίδιο στην αγορά των smartwatches, σαφώς μεγαλύτερο από το μερίδιό της στην αγορά των smartphones. Ο λόγος, φυσικά, ήταν και είναι το Apple Watch, αλλά και ο μικρός αριθμός high-end ανταγωνιστικών μοντέλων, με αποτέλεσμα η αμερικάνικη εταιρεία να κυριαρχεί.
Ωστόσο, τα τελευταία τρίμηνα, ο ανταγωνισμός έχει ενταθεί και αρκετοί κατασκευαστές έχουν βρεί "τα πατήματά" τους στην αγορά αυτή, ενώ ταυτόχρονα οι συνολικές πωλήσεις παγκοσμίως αυξάνονται ταχύτατα. Η Apple, εντός του 2ου τριμήνου του 2018 διέθεσε σχεδόν 3.500.000 Apple Watches, ελαφρώς λιγότερα από τα περίπου 3.700.000 του πρώτου τριμήνου. Η μεγέθυνση της αγοράς, όμως, σημαίνει πως το μερίδιό της επί τοις εκατό, έπεσε. Συγκεκριμένα κατά 9 μονάδες, από το 43% στο 34%, με τις συνολικές πωλήσεις smartwatches να αγγίζουν τα 10.000.000.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 88 λέξεις ...
Ωστόσο, τα τελευταία τρίμηνα, ο ανταγωνισμός έχει ενταθεί και αρκετοί κατασκευαστές έχουν βρεί "τα πατήματά" τους στην αγορά αυτή, ενώ ταυτόχρονα οι συνολικές πωλήσεις παγκοσμίως αυξάνονται ταχύτατα. Η Apple, εντός του 2ου τριμήνου του 2018 διέθεσε σχεδόν 3.500.000 Apple Watches, ελαφρώς λιγότερα από τα περίπου 3.700.000 του πρώτου τριμήνου. Η μεγέθυνση της αγοράς, όμως, σημαίνει πως το μερίδιό της επί τοις εκατό, έπεσε. Συγκεκριμένα κατά 9 μονάδες, από το 43% στο 34%, με τις συνολικές πωλήσεις smartwatches να αγγίζουν τα 10.000.000.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 88 λέξεις ...
from myphone.gr https://ift.tt/2LKMcJH
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου