Σύμφωνα με την IDC η αγορά των wearable gadgets θα σημειώσει αύξηση κατά 13.4% μέχρι το 2022, τα 2/5 εκ των οποίων θα είναι smartwatches. Αν και η αγορά των smartwatches μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει πεθάνει, στοιχεία της IDC δείχνουν το αντίθετο. Ο συνολικός αριθμός της διάθεσης wearable συσκευών το 2018, θα διαμορφωθεί σε 132.9 εκατομμύρια, αύξηση 15.1% σε σχέση με πέρυσι. Και όχι μόνο αυτό, αναμένεται να αυξηθεί στα 219.4 εκατομμύρια μέχρι το 2022.
Σύμφωνα με την IDC, τα smartwatches, basic watches και basic wristbands θα συνεχίσουν να κυριαρχούν στην αγορά. Επιπλέον, τα απλά wristbands, όπως τα fitness trackers θα διατηρήσουν τη θέση τους. Μέχρι το 2022 όμως τα smartwatches θα έχουν ξεπεράσει τα basic wristbands όσον αφορά το μερίδιο αγοράς, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή στην αγορά. Μάλιστα, η προσθήκη cellular connectivity θα βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση. Άλλωστε, οι νέες πρακτικές χρήσης, όπως το music streaming και η προσθήκη νέων health sensors, καθιστά απαραίτητη τη δυνατότητα σύνδεσης σε δίκτυα κινητής.
[via]
Σύμφωνα με την IDC, τα smartwatches, basic watches και basic wristbands θα συνεχίσουν να κυριαρχούν στην αγορά. Επιπλέον, τα απλά wristbands, όπως τα fitness trackers θα διατηρήσουν τη θέση τους. Μέχρι το 2022 όμως τα smartwatches θα έχουν ξεπεράσει τα basic wristbands όσον αφορά το μερίδιο αγοράς, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή στην αγορά. Μάλιστα, η προσθήκη cellular connectivity θα βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση. Άλλωστε, οι νέες πρακτικές χρήσης, όπως το music streaming και η προσθήκη νέων health sensors, καθιστά απαραίτητη τη δυνατότητα σύνδεσης σε δίκτυα κινητής.
[via]
from myphone.gr http://ift.tt/2GOWWSm
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου