της Τέτης Ηγουμενίδη
Έπειτα από την αναγκαστική ακύρωση των αυξήσεων που είχαν προγραμματίσει, εξέλιξη που επιβλήθηκε από την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) οι μεγάλες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες μελετούν ξανά την τιμολογιακή τους πολιτική, έχοντας ως δεδομένο ότι δεν μπορούν να μεταβάλουν τους όρους στα εν ισχύ συμβόλαια.
Αυξήσεις τιμολογίων είχε προγραμματίσει για τις 15/01/2018 για τους νέους και υφιστάμενους συνδρομητές της η Cosmote, το ίδιο και η Vodafone από τις 20/3/2018. Η Wind είχε εξαγγείλει αυξήσεις στα τιμολόγιά της τον Σεπτέμβριο και τις εφάρμοσε τον Νοέμβριο, πριν δηλαδή τεθεί σε ισχύ ο νέος κανονισμός Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ (6/12/17 δημοσίευση σε ΦΕΚ) βάσει του οποίου: [b]«Για τις περιπτώσεις συμβάσεων ορισμένου χρόνου, ανεξαρτήτως του εάν υπάρχει επιδότηση συσκευής ή έκπτωση παγίου, δεν δύναται εντός του ορισμένου χρόνου της σύμβασης να πραγματοποιηθεί αύξηση του παγίου ή μείωση οποιασδήποτε υπηρεσίας του πακέτου υπηρεσιών (όπως λεπτά χρόνου ομιλίας, αριθμός SMS/MMS και όγκος δεδομένων) το οποίο περιλαμβάνεται στο πάγιο.»
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 304 λέξεις ...
Έπειτα από την αναγκαστική ακύρωση των αυξήσεων που είχαν προγραμματίσει, εξέλιξη που επιβλήθηκε από την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) οι μεγάλες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες μελετούν ξανά την τιμολογιακή τους πολιτική, έχοντας ως δεδομένο ότι δεν μπορούν να μεταβάλουν τους όρους στα εν ισχύ συμβόλαια.
Αυξήσεις τιμολογίων είχε προγραμματίσει για τις 15/01/2018 για τους νέους και υφιστάμενους συνδρομητές της η Cosmote, το ίδιο και η Vodafone από τις 20/3/2018. Η Wind είχε εξαγγείλει αυξήσεις στα τιμολόγιά της τον Σεπτέμβριο και τις εφάρμοσε τον Νοέμβριο, πριν δηλαδή τεθεί σε ισχύ ο νέος κανονισμός Γενικών Αδειών της ΕΕΤΤ (6/12/17 δημοσίευση σε ΦΕΚ) βάσει του οποίου: [b]«Για τις περιπτώσεις συμβάσεων ορισμένου χρόνου, ανεξαρτήτως του εάν υπάρχει επιδότηση συσκευής ή έκπτωση παγίου, δεν δύναται εντός του ορισμένου χρόνου της σύμβασης να πραγματοποιηθεί αύξηση του παγίου ή μείωση οποιασδήποτε υπηρεσίας του πακέτου υπηρεσιών (όπως λεπτά χρόνου ομιλίας, αριθμός SMS/MMS και όγκος δεδομένων) το οποίο περιλαμβάνεται στο πάγιο.»
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 304 λέξεις ...
from myphone.gr http://ift.tt/2DuDJDd
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου