Της Τέτης Ηγουμενίδη
Ενδιαφέρουσες είναι οι εκτιμήσεις για την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας με βάση την έρευνα Global Connected Commerce Survey που πραγματοποίησε η εταιρεία καταναλωτικών αγαθών Nielsen το τρίτο τρίμηνο του 2016 και δημοσιοποιήθηκε χθες.
Οι Έλληνες σε μεγάλο ποσοστό δηλώνουν ότι επιλέγουν το διαδίκτυο ως μέσο για τις αγορές τους κυρίως για υπηρεσίες ή διαρκή αγαθά. Αναλυτικότερα, το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει αγοράσει ταξιδιωτική υπηρεσία online, με τον αντίστοιχο Ευρωπαϊκό μέσο όρο να βρίσκεται στο 47%, ενώ ακολουθούν τα είδη ένδυσης σε ποσοστό 54%, κοντά στον Ευρωπαϊκό μέσο όρο (52%). Σύμφωνα πάντα με την έρευνα της Nielsen 47% των Ελλήνων έχει παραγγείλει έστω και μία φορά έτοιμο φαγητό διαδικτυακά, γεγονός που καθιστά την Ελλάδα πρώτη σε αυτή την κατηγορία, μεταξύ των λοιπών Ευρωπαϊκών κρατών.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 159 λέξεις ...
Ενδιαφέρουσες είναι οι εκτιμήσεις για την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας με βάση την έρευνα Global Connected Commerce Survey που πραγματοποίησε η εταιρεία καταναλωτικών αγαθών Nielsen το τρίτο τρίμηνο του 2016 και δημοσιοποιήθηκε χθες.
Οι Έλληνες σε μεγάλο ποσοστό δηλώνουν ότι επιλέγουν το διαδίκτυο ως μέσο για τις αγορές τους κυρίως για υπηρεσίες ή διαρκή αγαθά. Αναλυτικότερα, το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει αγοράσει ταξιδιωτική υπηρεσία online, με τον αντίστοιχο Ευρωπαϊκό μέσο όρο να βρίσκεται στο 47%, ενώ ακολουθούν τα είδη ένδυσης σε ποσοστό 54%, κοντά στον Ευρωπαϊκό μέσο όρο (52%). Σύμφωνα πάντα με την έρευνα της Nielsen 47% των Ελλήνων έχει παραγγείλει έστω και μία φορά έτοιμο φαγητό διαδικτυακά, γεγονός που καθιστά την Ελλάδα πρώτη σε αυτή την κατηγορία, μεταξύ των λοιπών Ευρωπαϊκών κρατών.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 159 λέξεις ...
from myphone.gr http://ift.tt/2sbS2t6
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου