Η Samsung φαίνεται πως αντιμετωπίζει μια από τις πιο σημαντικές κρίσεις, αν κάνουμε μια μικρή αναδρομή στο ιστορικό της εταιρείας και στο γεγονός ότι ούτε η ανάκληση του Galaxy Note 7 σε παγκόσμιο επίπεδο δεν επέφερε αποτέλεσμα, καθώς δεν έλυσε το πρόβλημα της μπαταρίας. Και ενώ η αγορά αλλά και η Samsung αισθάνονται μια βαθύτερη απογοήτευση για το φιάσκο, οι Κορεάτες είναι αποφασισμένοι να αποκαταστήσουν την φήμη τους και να προστατεύσουν το όνομά τους ανεξαρτήτως κόστους.
Ο επικεφαλής του τμήματος Samsung Mobile, Dong-Jin Koh, γνωρίζει πως η Samsung θα πληγεί από την όλη ιστορία του Samsung Galaxy Note 7 και θεωρεί ότι είναι δύσκολο να ξανακερδίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ώστε να τους πείσουν να χρησιμοποιούν τα προιόντα της χωρίς ανησυχία περί ασφάλειας αυτών. Ο Koh παραδέχθηκε ότι όλο το προσωπικό της εταιρείας είναι δυσαρεστημένο με την δεδομένη κατάσταση και για αυτό ζήτησε μια ειλικρινή συγγνώμη, ενώ μάλιστα δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους πελάτες και την ομάδα της Samsung για την υποστήριξή τους κατά την διάρκεια αυτής της κρίσης.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 97 λέξεις ...
Ο επικεφαλής του τμήματος Samsung Mobile, Dong-Jin Koh, γνωρίζει πως η Samsung θα πληγεί από την όλη ιστορία του Samsung Galaxy Note 7 και θεωρεί ότι είναι δύσκολο να ξανακερδίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ώστε να τους πείσουν να χρησιμοποιούν τα προιόντα της χωρίς ανησυχία περί ασφάλειας αυτών. Ο Koh παραδέχθηκε ότι όλο το προσωπικό της εταιρείας είναι δυσαρεστημένο με την δεδομένη κατάσταση και για αυτό ζήτησε μια ειλικρινή συγγνώμη, ενώ μάλιστα δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους πελάτες και την ομάδα της Samsung για την υποστήριξή τους κατά την διάρκεια αυτής της κρίσης.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 97 λέξεις ...
from myphone.gr http://ift.tt/2dunVp7
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου