Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

Χαμηλή βαθμολογία δίνουν οι Ευρωπαίοι στις υπηρεσίες Τηλεπικοινωνιών

Χαμηλή βαθμολογία δίνουν οι Ευρωπαίοι στις υπηρεσίες Τηλεπικοινωνιών
Περαιτέρω βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών στον τομέα των Τηλεπικοινωνιών ζητούν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές, εκτιμώντας ότι, σήμερα, αυτό υπολείπεται των προσδοκιών τους. Όπως προκύπτει από τον “Πίνακα Επιδόσεων των καταναλωτικών αγαθών του 2016”, υπηρεσίες που σχετίζονται με τις Τηλεπικοινωνίες εξακολουθούν να προκαλούν προβλήματα στους Ευρωπαίους και για το λόγο αυτό, οι καταναλωτές δίνουν χαμηλή βαθμολογία στις επιδόσεις τους.

Την παραπάνω - μάλλον δυσμενή εικόνα για τις ευρωπαϊκές Τηλεπικοινωνίες - αποτυπώνει ο “Πίνακας Επιδόσεων των καταναλωτικών αγαθών του 2016”, που δημοσιοποίησε χθες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ο Πίνακας δημοσιεύεται ανά διετία από το 2008 και συγκεντρώνει τις αξιολογήσεις των ίδιων καταναλωτών της Ε.Ε. για τον τρόπο λειτουργίας των αγορών 42 αγαθών και υπηρεσιών. Ουσιαστικά δείχνει σε ποιους τομείς της αγοράς επικρατεί εμπιστοσύνη, διαφάνεια και διασφάλιση των δικαιωμάτων του καταναλωτή.

Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 684 λέξεις ...


from myphone.gr http://ift.tt/2bTdF5N
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου