Λόγοι …τιμής συνεχίζουν να κρατούν τους καταναλωτές μακριά από τη χρήση των wearable συσκευών. Την ίδια στιγμή που οι καταναλωτές δηλώνουν ενθουσιώδεις οπαδοί των wearables, η διάδοση των συσκευών αυτών σε πιο μαζικά κοινά συνεχίζει να προσκρούει σε θέματα τιμής των συσκευών και λειτουργικότητας τους. Μάλιστα, το ένα τρίτο των καταναλωτών, που δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ μια wearable συσκευή, δηλώνουν ότι αυτό που τους αποθαρρύνει από την αγορά της είναι το υψηλό κόστος.
Τα συγκεκριμένα ευρήματα εντοπίζει έρευνα της Ericsson ConsumerLab, η οποία διαπιστώνει ότι, ενώ οι καταναλωτές είναι θετικοί απέναντι στα wearables και μάλιστα για χρήσεις πέραν αυτών που σχετίζονται με τον έλεγχο της φυσικής κατάστασης, οι κατασκευαστές ότι δεν έχουν κάνει πολλά για την αποκλιμάκωση των τιμών και την ενίσχυση της λειτουργικότητάς.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 319 λέξεις ...
Τα συγκεκριμένα ευρήματα εντοπίζει έρευνα της Ericsson ConsumerLab, η οποία διαπιστώνει ότι, ενώ οι καταναλωτές είναι θετικοί απέναντι στα wearables και μάλιστα για χρήσεις πέραν αυτών που σχετίζονται με τον έλεγχο της φυσικής κατάστασης, οι κατασκευαστές ότι δεν έχουν κάνει πολλά για την αποκλιμάκωση των τιμών και την ενίσχυση της λειτουργικότητάς.
Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 319 λέξεις ...
from myphone.gr http://ift.tt/28QjrI5
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου