Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

GfK: Πτώση 9,5% της αγοράς τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων

GfK: Πτώση 9,5% της αγοράς τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων
Κατά 9,5% συρρικνώθηκε η αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων το πρώτο τρίμηνο του 2016, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2015. Διαμορφώθηκε σε 451 εκατ. ευρώ έναντι 586 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιεί η Gfk Ελλάδας τη μεγαλύτερη πτώση (38,1%) σημείωσαν τα προϊόντα πληροφορικής, ενώ οι τηλεπικοινωνίες με αύξηση 5,1% (συνολικά έσοδα 141 εκατ. ευρώ) και οι μεγάλες οικιακές συσκευές με αύξηση 11% (99 εκατ. ευρώ) ήταν οι μοναδικές κατηγορίες, από αυτές που μετρά η Gfk, που κινήθηκαν ανοδικά. Η πτώση της αγοράς της πληροφορικής (στα 89 εκατ. ευρώ) οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι η σύγκριση γίνεται με το διάστημα που υπήρχε η θετική επίδραση του προγράμματος «Ψηφιακή Αλληλεγγύη».

Το ολοκληρωμένο άρθρο του myphone.gr περιέχει ακόμη 117 λέξεις ...


from myphone.gr http://ift.tt/1Vyq1EC
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου